Treningsinspirasjon UTE

Å trene ute kan være egentid. Frihet til å gjøre akkurat som du vil. Trene når det passer for deg, på den måten du liker aller best.  

VIDEOGALLERI

Styrk kjernen

Effektiv helkroppstrening

Trening på benk

Øvelser med minibands

Strekk i arbeidstiden

Effektiv trening av bein

BLOGGINNLEGG

Sommertrening - to videoprogram
Det er godt med sommerferie - ta det rolig, planlegge mindre og nyte de lange dagene. Disse to kjappe og effektive programmene kan derfor passe perfekt på late sommerdager.
Les mer
Trening i arbeidstiden
Legg inn en ekstra pause i løpet av arbeidsdagen. Trening UTE gir deg inspirasjonsfilmene.
Les mer
Tren sammen UTE
Trening kan være mer gøy sammen med en venn. Hva med å teste ut noen effektive parøvelser med kompisen?
Les mer
Synes du jogging er et ork?
Endelig er høsten her med fine farger, og frisk og kjøligere luft. Perfekt for en joggetur! Men kanskje skal du løpe så sakte at du nesten skjems?
Les mer
Har du prøvd lyktestolpeintervaller?
En av øktene jeg stadig kommer tilbake til, og som jeg opplever at andre også motiveres av er lyktestolpeintervaller. Bestemte lyktestolper er naturlige mål for avslutningen av hvert drag, og det er motiverende å nå de på en bestemt individuell tid. Blir du med og prøver?
Les mer
3 tips til god løpeteknikk
Etter en lang og god sommer er høsten i anmarsj og lange fine løpeturer ute i frisk høstluft står for døren. Uavhengig av om du har trent og holdt formen vedlike gjennom sommeren eller om du starter igjen etter et langt avbrekk, er det viktig å tenke på god løpeteknikk.
Les mer
Trening med minibands
Med minibands kan du få deg en treningsøkt for hele kroppen som virkelig kjennes. Enkelt, effektivt og gøy!
Les mer
Tren spenst og ben på 20 minutter
Med denne treningsøkta får du opp pulsen, samtidig som du styrker musklene i bena og spensten i kroppen. Du blir garantert andpusten og økta er perfekt å smyge inn i en hektisk hverdag!
Les mer
Kortreist trening UTE
Få et supert kortreist treningstips som er tidseffektivt og som gir en skikkelig godfølelse. Ditt treningssenter kan være rett utenfor døra!
Les mer
Bakkeintervaller - enkelt og effektivt
Intervalltrening er tidsbesparende og en svært effektiv måte å forbedre kondisjonen på. Motbakkeintervaller får virkelig pulsen opp, og har du ikke trent så mye tidligere, trenger du absolutt ikke løpe for å få deg en effektiv økt.
Les mer
Utendørsøkt med dekk og tau
Denne økta med dekk og tau er hovedsakelig en kondisjonsøkt, men styrken i armer og bein får sannelig kjørt seg. Det er rett og slett en kongeøkt hvor du bruker hele kroppen!
Les mer