TRENINGSTIPS

Synes du jogging er et ork?
Endelig er høsten her med fine farger, og frisk og kjøligere luft. Perfekt for en joggetur! Men kanskje skal du løpe så sakte at du nesten skjems?
Les mer
Har du prøvd lyktestolpeintervaller?
En av øktene jeg stadig kommer tilbake til, og som jeg opplever at andre også motiveres av er lyktestolpeintervaller. Bestemte lyktestolper er naturlige mål for avslutningen av hvert drag, og det er motiverende å nå de på en bestemt individuell tid. Blir du med og prøver?
Les mer
3 tips til god løpeteknikk
Etter en lang og god sommer er høsten i anmarsj og lange fine løpeturer ute i frisk høstluft står for døren. Uavhengig av om du har trent og holdt formen vedlike gjennom sommeren eller om du starter igjen etter et langt avbrekk, er det viktig å tenke på god løpeteknikk.
Les mer
Trening med minibands
Med minibands kan du få deg en treningsøkt for hele kroppen som virkelig kjennes. Enkelt, effektivt og gøy!
Les mer
Tren spenst og ben på 20 minutter
Med denne treningsøkta får du opp pulsen, samtidig som du styrker musklene i bena og spensten i kroppen. Du blir garantert andpusten og økta er perfekt å smyge inn i en hektisk hverdag!
Les mer
Kortreist trening UTE
Få et supert kortreist treningstips som er tidseffektivt og som gir en skikkelig godfølelse. Ditt treningssenter kan være rett utenfor døra!
Les mer
Bakkeintervaller - enkelt og effektivt
Intervalltrening er tidsbesparende og en svært effektiv måte å forbedre kondisjonen på. Motbakkeintervaller får virkelig pulsen opp, og har du ikke trent så mye tidligere, trenger du absolutt ikke løpe for å få deg en effektiv økt.
Les mer
Utendørsøkt med dekk og tau
Denne økta med dekk og tau er hovedsakelig en kondisjonsøkt, men styrken i armer og bein får sannelig kjørt seg. Det er rett og slett en kongeøkt hvor du bruker hele kroppen!
Les mer
Velkommen!
Det er med stor glede vi endelig lanserer portalen Trening UTE. Her vil du finne inspirasjon, tjenester og produkter for et aktivt liv.
Les mer